Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Nekta | użytkownik

imię i nazwiskoMy first name's Angelene adresTrójciasto zarejestrowany29.08.2006 @09:26:33 ostatnio na stronie03.01.2016 @00:29:17

W sumie to nie wiem

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnektas-atelier.blogspot.com/ Gadu-Gadu11808665
digarty15 komentarze7471 posty na forum1619

komputer / sprzęt
Fajne cycki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~elGremlin    04.12.2006 @20:52:35
o ty patrz,taki argument
co ,ze przerysowane?no jo,w sumie to moze i troche racji mieli,aleeee mzna przerysowac dobrze i mozna przerysowac do dupy nie?:D
_______
rock the banjo!
~elGremlin    04.12.2006 @20:42:16
wywalili?! myslalam,ze ci cos nie teges i se poszlas.ale chyba mozes od nowa co?
_______
rock the banjo!
~elGremlin    04.12.2006 @20:28:40
te,a ty co wogole?
_______
rock the banjo!
~wamdue    03.12.2006 @20:47:09
"nieświadomość" to już nie Paint, a Shi Painter
_______
Słuchając, jak oddychają ściany, człowiek popada w stan nieważkości.
~wamdue    03.12.2006 @20:43:19
dzięki
_______
Słuchając, jak oddychają ściany, człowiek popada w stan nieważkości.
~mateosite    03.12.2006 @18:08:01
_______
Fotografia podróznicza http://www.mateosite.pl
Wędkarstwo morskie http://www.dorszowanie.pl :D
~lilitum    03.12.2006 @09:52:49
Czyżbyś znów go rzuciła?aj ti ti będzie dobrze
_______
porca miseria veramente!
~mateosite    03.12.2006 @01:24:49
cos nie tak z adresem?
_______
Fotografia podróznicza http://www.mateosite.pl
Wędkarstwo morskie http://www.dorszowanie.pl :D
~kormak    03.12.2006 @00:31:46
dzieki, dzieki pozdrawiam co u Ciebie tak pusto?
~lilitum    30.11.2006 @18:38:32
barbie to najgorsza perwera jaką znam nigdy jej nie dorównamy...
_______
porca miseria veramente!
~lilitum    30.11.2006 @16:16:10
grazie barbie rulez :D
_______
porca miseria veramente!
Poprzednia strona 1 ... 153 154 155 156
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt